spacesims

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Fredrika - 7 december 2012 19:04

Ska faktiskt byta header, igen! Vet att jag bytte header nu i veckan, men tänkte skaffa en lite juligare. Sen har jag börjat fundera på något roligt till den 24 december, det är ju ändå julafton då. Men jag vet inte riktigt än, jag får väl se om jag kan komma på något! Förresten så ska jag börja jobba med berättelsen imorgon, ska försöka skriva lite mer, och sen ska jag börja göra karaktärerna och så. Så eventuellt kommer jag att kunna visa er dem imorgon i alla fall, och har ni tur så kommer första avsnittet upp på söndag! :)


 

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards