spacesims

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Fredrika - 19 december 2012 18:23

Det har hänt vädligt mycket i min Legacy sen jag sist skrev om dem, så tänkte ge er en liten uppdatering om vad som händer i den familjen! :)


 

Harper blev gravid och har lyssnat på barnmusik en massa!

 

Harper och Ezra blev lyckliga föräldrar till två små tvillingar! Lukas och Arvid heter dem.

 

Billy dog, vilket kanske var på tiden, han blev 100 simdagar exakt! Har faktiskt bara väntat på att han skulle dö, så jag kunde få plats med fler simmar (hehe...)

 

Henrick växte upp till en ungdom, och skaffade jobb inom polisen.

 

Och skaffade sig flickvän, My heter hon, som även fick flytta in!

 

Sen dog även Ofelia, min första sim i Legacyn, vilket också var ganska skönt, för det var väldigt många simmar i huset.

 

 

Lukas (övre bilden) och Arvid växte upp till söta småbarn!


Gillar ni när jag skriver om min legazy i bloggen, eller ska jag sluta med det? :)

Av Fredrika - 19 december 2012 09:30

Ett utav sims 3's senaste premiuminnehåll är är Teknofobi förbi. Är ett set med flera nya möbler och saker. Nya läsplattan MultiTap 6000, och en hel del nya snygga möbler i en goth stil. Jag tycker det var ett riktigt snyggt set faktiskt! Kanske något värt att köpa? Gillar verkligen stilen på möblerna. Sammanlagt är det 27 föremål som följer med.


Såhär står det på Sims 3's hemsida:

"Så elegant och sofistikerad, och med teknologi som är så toppmodern att det är läskigt. Förbered dig på att anamma din rädsla tillsammans med din nya ständiga följeslagare, när du lägger vantarna på Teknofobi förbi-samlingen! Här finns bland annat läsplattan MultiTab 6000, med en så makalös simultankapacitet att även de mest teknofobiska teknofober skulle ha svårt att leva utan den, och Goth-Glamours vardagsrums- och hemmakontorsset. Det här är så goth att du får rysningar längs ryggraden! Med Teknofobi förbi-samlingen kommer du att inse att det faktiskt inte finns någonting att frukta."

 

Finns att köpa här för 1 700 Simpoints!

 

Föremålen som följer med:

 

 

     

 


Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards