spacesims

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Fredrika - 20 december 2012 14:34

En familj jag gjorde för några dagar sedan är tvilligarna Sally och Alison Bell! Sally har egenskaperna: bra på att kyssas, fordonsentusiast, bokmal, fegis och barnslig, hon jobbar hemma som författare även om det går lite segt med det. Alison Bell har egenskaperna: modig, bra sinne för humor, hetlevrad, barnslig och datorsnille, hon jobbar inom militären och vill bli astronaut! Måste förresten säga att jag älskar Alisons byxor, så snygga!


Alison till vänster och Sally till höger!

 

 

 

 

 

 


Av Fredrika - 20 december 2012 09:30

Eftersom att jag bara har The sims 3 Husdjur, så tänkte jag göra en lista på vilka expansionspaket till Sims 3 jag tycker verkar vara mest intressant/roligast! Jag har kollat lite olika Let's plays, så jag vet lite vad man kan göra och saker man får med.

 


1. The sims 3 Övernaturligt

Det var faktiskt efter att detta expansionspaket kom ut som jag gick och köpte Sims 3, jag tycker att det verkar himla roligt! Jag älskade alla övernaturliga simsaker i Sims 2, så jag tycker att detta expansionspaket verkar vara grymt. Jag tror att vampyrerna kommer att bli min favorit, men jag gillar verkligen feerna, häxorna och varulvarna också!

 


2. The sims 3 Årstider

Jag gillar att EA har gjort små festivaler till varje årstid och att det finns en högtid till varje årstid också! Sen gör det ju spelet mycket bättre och roligare med olika väder, så detta expansionspaket hamnar aboslut på plats nummer två!


3. The sims 3 Leva livet

Jag älskar småbarnen i sims 3, och jag vet att man får en massa nya och söta saker till dem i detta expansionspaketet! Sen gillar jag också att varje ålder blir mer speciell, att tonåringarna tar examen, vuxna kan ha en medelålderskris osv! Det här med en låtsas-vän är också en cool sak!


 


4. The sims 3 I rampljuset

Jag har sett några Let's plays på detta spelet på senaste tiden och tycker att det verkar sjukt ballt! Jag älskar att man kan jobba med något lite mer annorlunda och allt det här med kändis-simmar (som även kommer med kvällsnöjen, om jag inte är helt fel).


Delad 5. The sims 3 Destination Världen och The sims 3 Drömjobb

Jag vet inte så mycket om dem här spelen, men jag tycker ändå att båda verkar roliga! Ska försöka kolla lite mer let's plays så jag får se vad man faktiskt kan göra i spelen. Jag gillade The sims 2 Arbetsliv väldigt mycket, men jag tror att det är väldigt stor skillnad på ts2 Arbetsliv och ts3 Drömjobb.


Vilka expansionspaket gillar ni mest? Och om ni inte har alla, vilket tror ni är roligast? :D


Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards