spacesims

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Fredrika - 23 december 2012 20:20

Okej, så jag satt väldigt länge idag och försökte göra två simmar med lite hårdare drag, för jag brukar ge mina simmar ganska mjuka drag. Det gick väl sådär, men jag blev så sjukt nöjd med resultatet! Tror detta är mina två nya favorit-simmar, tycker dem är grymt söta tillsammans också, hihi! :D Har fixat så man ska kunna ladda ner dem också, så att ni kan använda dem i erat spel, om ni vill såklart. Men fick en fråga om jag kunde fixa det, så det har jag gjort, eller nästan, ska lägga upp dem på en hemsida och lite sånt först! :)

 

         

Av Fredrika - 23 december 2012 13:08

Jag måste bara skriva det här inlägget, för jag har fått flera kommentarer (i alla fall flera för mig) de senaste dagarna. Folk som gillar min serie (Alicia) och som gillar bloggen! Ni vet inte hur glad jag blir ni när kommenterar såna saker, verkligen! Det känns så kul att skriva när man vet att folk faktiskt uppskattar det! Så tack så jättejättejättemycket, verkligen! :D


 

Av Fredrika - 23 december 2012 09:30

Julafton imorgon! Som kommer bli jättemysigt förhoppnigsvis, och tävlingen som jag skrivit om kommer upp imorgon! Anyway, jag tänkte ge er lite tips på sidecut-frisyrer till era simmar! Jag tycker själv att det kan vara svårt att hitta lite mer annourlunda kläder och frisyrer, så jag gillar alltid när jag hittar bra ställen med sånt! Ni får gärna lämna en kommentar om det är något speciellt ni letar efter att ladda ner, så kan jag nog fixa ett sånt inlägg! :)

 

 

Night Fall av Sim-it-up


 

Second Circle av Sim-it-up


 

Gasoline av Sim-it-up


 

Head over heels av Sim-it-up


 

Satan's lil`shit av Sim-it-up

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards