spacesims

Alla inlägg under december 2012

Av Fredrika - 4 december 2012 10:45

Jag satt och funderade på, innan idag, vad för prylpaket och expansionspaket jag skulle vilja ha, som inte finns. Och ett prylpaket jag skulle viljat ha är ett prylpaket för barn, med massa kläder, möbler och nya saker till småbarnen och barnen. Jag älskar småbarnen i Sims 3, jag tycker dem är så himla söta! Men jag skulle verkligen vilja ha fler möbler och olika leksaker till dem, nya leksaker.


På Sims 3's hemsida, i store, finns det en jättesöt liten gungliknande typ stol till småbarnen, den är så söt! Fler liknande saker hade jag velat ha, alltså nya grejer som inte redan finns i något utav spelen. Kommer inte på något bra exempel nu, men det är något jag hade tyckt varit kul!


 

Bild från Sims3's hemsida.

 

Vad skulle ni vilja ha för prylpaket och/eller expansionspaket som inte redan finns? :)

Av Fredrika - 3 december 2012 17:45

Funderar på att ändra min design lite! Först tänkte jag byta header, jag har gjort två stycken. Och nu undrar jag vilken ni gillar mest? Skulle vara supersnällt om ni ville lämna en liten kommentar! :)


Header 1

 

Header 2

 

Av Fredrika - 3 december 2012 11:30

Jag spelar just nu en legacy i Sims, och jag är snart inne på generation 2! Har aldrig prövat att spela en legacy innan, men det är kul! Jag tänkte visa några bilder och skriva lite om vad som hänt. Vet inte om detta intresserar någon, men i alla fall! :D


Jag startade min legacy med simmen Ofelia, och denna bilden är tagen en bra bit in i legacyn. Hon hade bara en säng i ett litet rum när jag startade! ;) Ofelia fick ta ett jobb i sjukvården, eftersom att det var hennes livsönskan.

 

Jag spelar förresten i staden Riverwiev, som finns att ladda ner gratis på sims3's hemsida! Hon gifte sig i alla fall med Billy Caspian. Billy fick ett jobb inom musiken.

 

Såhär ser deras hus ut, jag tyckte faktiskt att det blev ganska gulligt! Har dock byggt ganska mycket med det igår, jag kan visa det någon annan gång!

 

Deras första barn blev Harper, som också kommer vara nästa "arving".

Efter det fick dem sonen Henrick! Som Harper leker med på bilden. Tyckte det var otroligt gulligt :)

 

 

 

Om ni vill så kan jag fortsätta skriva om vad som händer i min legacy-familj! Är det något som låter intressant? :)

Av Fredrika - 2 december 2012 14:00

Jag har funderat på att göra som många andra och göra sims-berättelser på min blogg! Jag älskade att skriva när jag var yngre och jag tycker fortfarande om det. I alla fall, så har jag inga ideér, så jag tänkte fråga er vad ni skulle vilja ha för någon berättelse i sånna fall? Eller vad ni vill att det ska innehålla! Vill göra något annourlunda i alla fall, så kommentera jättegärna! :)


 

Av Fredrika - 2 december 2012 10:00

En stad jag ser fram emot är Monte Vista som släpps i Sverige den 6 december! Tycker det verkar vara en jättesöt stad! Gillar att själva "centrum" har en mur runt sig, och ja det ser bara allmänt mysigt ut! Det kommer med en sån här liten stenugn, med nya recept till som pizza, lasange och calzone! Jag ser fram emot att få köpa Monte Vista i alla fall! :D


     

Av Fredrika - 1 december 2012 15:30

Jag har faktiskt en youtube-kanal, där jag har lagt upp två videos! Det är "create-a-sim" och dem är väl inte så jättebra, men om ni vill kolla på dem så finns båda videorna här under! :)


Av Fredrika - 1 december 2012 14:15

Jag vet inte riktigt vad som hände med bloggen, för jag bloggade bara i några dagar innan det tog slut. Jag orkade inte uppdatera några dagar och sen glömde jag helt enkelt bort bloggen! Men jag vill verkligen driva en Sims blogg, så vi kör igång igen! :D Vet inte exakt vad jag ska skriva om, men om du har något förslag får du jättegärna kommentera det! :)


 

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards