spacesims

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Fredrika - 2 januari 2013 22:41

Jag tycker det är väldigt roligt att utmana mig själv när jag ska skapa simmar. Alltså jag tycker det är kul att få simmarna att se olika ut och få dem att se liksom verkliga ut! Jag vill väldigt gärna prova att göra en sim som liknar en kändis, men jag vet inte vilken kändis!


Så jag tänkte fråga er, vilken kändis skulle ni vilja att jag gör en sim som liknar?

 

 

Två av mina senaste simmar!

Av Fredrika - 2 januari 2013 13:07

Tycker du som jag att det inte finns så mycket saker till dina simmars småbarn? Inga roliga möbler? Inte så mycket kläder? Eller frisyrer? Det saknas liksom saker för att göra småbarns-tiden roligare! Då borde du skaffa

Sims 3 Store's Barn! 2010. I detta set ingår en massa fina möbler, kläder och frisyrer till dina småbarn och barn!

 

 

Bild från Sims3's hemsida.

 

Jag har själv detta set och jag älskar möblerna, det finns flera möbler med ett djungeltema som jag älskar! Det följer även med flera söta kläder, speciellt till dina simmars småbarn! Det följer med 141 föremål i detta set, och vill du inte ha allting kan du köpa bara de olika set som finns, eller bara de möbler du vill ha.

 

     

Det kostar 5 000 simpoint på Sims 3 store.

Du hittar det här (lagligt).

Eller här (olagligt).

Kom ihåg att jag inte ansvarar för några problem som kan uppstå om ni väljer att ladda ner det olagligt. Det funger dock som det ska, men det kan ju alltid bli buggar (+att det är olagligt).

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards