spacesims

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Fredrika - 5 januari 2013 23:21

Jag fick äntligen spelat lite sims idag och har därför gjort två nya simmar! Jag vill testa I Rampljuset nu, så simmarna bor i Starlight Shores och kommer ha något av de yrken som följer med i det expansionspaketet! Jag tänkte faktiskt skriva lite kort om dem nu, sen tänkte jag lägga upp bilder på dem i bloggen efter att jag spelat med dem. Så att ni får vara med och se vad som händer med dem och så! :)

Jag är förresten jättedålig på att komma på namn, så mina simmar kommer alltid ha superkonstiga efternamn, bara så ni vet, hehe...


 

Namn: Cassie Lest

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Överkänslig, Familjeinriktad, Barnslig, Vänlig och Naturbegåvad artist

Om Cassie: Cassie är en typisk söt och snäll tjej, som aldrig är seriös! Hon är känslig och kan börja gråta för det mesta, men hon har ett varmt hjärta och är en mycket älskad sim! Hennes bästa vän är Bailey som hon nu flyttat tillsammans med till Starlight Shores för att prova på det hårda livet som sångare!

 

Namn: Bailey West

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Bra sinne för humor, Problem att binda sig, Ivrig, Barnslig och Naturbegåvad artist

Om Bailey: Bailey är en rolig tjej med mycket attityd! Trots uppmärksamheten från killarna har Bailey aldrig riktigt varit intresserad av förhållanden. Istället lägger hon energi och tid på att larva sig med sin bästa vän Cassie! Hon har alltid intresserats av allt som ligger bakom trolleritricken och i Starlight Shores tänke rhon prova på att vara trollkarl.

 

Så, vill ni se mer av Cassie och Bailey!? :D

Av Fredrika - 5 januari 2013 14:46

Nu har jag dragit vinnaren, och det är SimsdeluxeGrattis!

Om du kommenterar det här inlägget med ditt namn på sims3 igen och en länk till håret eller klädesplagget som du vill ha så skickar jag det till dig!


Men(!) eftersom att det var så många som anmälde sig så drog jag en till person efter, och du får också välja ett hår eller klädesplagg!

Den personen är MisanSims! Gör precis som jag skrev ovan, kommentera ditt sims3 namn och en länk till håret eller klädesplagget du vill ha!


Och till er andra, bättre lycka nästa gång! Jag kommer ha fler tävlingar! :)

 

Av Fredrika - 5 januari 2013 09:43

Jag ska iväg nu om en liten stund, så jag kommer dra vinnaren i utlottningen när jag kommer hem igen! Vilket nog blir vid 14-15-00 idag! Så kika in igen då för att se vem som vann! :) Sen tänkte jag även skriva om en lösning ifall man inte kan installera sims3pack filer, då jag själv har haft lite problem med det!


 

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards