spacesims

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Fredrika - 10 januari 2013 08:30

Hej! Här kommer jag med lite info om bloggen och vad som händer nu! Först och främst så vill jag be om ursäkt för att uppdateringen inte är så jättebra, men det är mest för att det är svårt att få tid till bloggen. Jag går i skolan ofta mellan 08.00-16.00 och då pendlar jag också till o från skolan. Sen har jag en egen häst att ta hand om, det är ungefär två-tre timmar som jag lägger varje dag på det. Ibland måste jag plugga hemma, för ja läxor och prov. Dock så är det väldigt varierande från dag till dag, och jag försöker göra tidsinställda inlägg när jag har tid, men det är inte alltid man har en massa ideér.


Så nu till en annan sak som har att göra med inläggen, det skulle verkligen hjälpa om ni kommenterade vad ni vill läsa om. Om det är något ni behöver hjälp med, om ni vill ha tips på nerladdning eller ja vad som helst egentligen! Jag skulle bli väldigt glad om ni gjorde det, det är faktiskt till stor hjälp!


En sista sak också innan jag avslutar det här inlägget. Jag kommer nog lägga Alicia lite på hyllan för tillfället, jag är inte superglad för den historien och nu när jag inte har allt CC som jag använde till historien heller, för det var en del. Men jag har kommit på en riktigt bra idé, tror jag i alla fall, som jag tänkte försöka med. Jag kan skriva lite kort vad det handlar om här under, sen så får vi se, om ni tycker det verkar vara något intressant! :)

Historien kommer handla om en tjej, runt 15-16 år gammal, som är med i en bilolycka. Hon vaknar upp på sjukhuset och minns ingenting, och den första personen hon får se är en vacker ung kvinna. Kvinnan talar om vad hon heter och att kvinnan är hennes mamma, men tjejen känner sig väldigt konstig och hon känner på sig att allt inte står rätt till.

Så vad tycker ni? Något ni skulle vilja läsa om? Jag funderar på att verkligen göra en lång historia och jag skrev den egentligen när jag gick i 7an, men idén slog mig och jag har fått lite inspiration av en film jag såg för någon månad sen också. Men jag vill veta vad ni tycker först! :)

 

 

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards