spacesims

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Fredrika - 13 januari 2013 19:46

Observera att detta är information jag hittat på internet, så det är inte alls helt 100% säkert att det stämmer. EA har inte bekräftat all den informationen jag hittade.

Jag har kollat runt lite på internet efter livesändingen, för jag ville veta mer om expansionspaketet efter Universitetsliv! Jag har hittat lite fakta, några saker som EA har bekräftat och andra saker som inte är bekräftade och därför inte behöver vara sant.


 

Expansionspaketet efter Universitetsliv är alltså Island Paradise! Det går helt enkelt ut på att din sim kan ta sig till en ö och där bygga upp sitt eget hus eller bygga en egen båt som simmen kan leva på.


Saker man kommer att kunna göra i spelet:

Simmarna kan upptäcka tropiska djunglar och utforska dem.

-Driva egna hotell som inte kommer vara så kallade "rabbitholes", utan simmen kan leva där och du kan inreda det hur du vill.

-Båtarna kan man ändra i CAS och simmen kan resa till olika världar med den.

-Simmarna kommer även att kunna simma under vatten, då kan man även hitta skatter och andra saker.

 

Jag har även läst att EA skickade ut en undersökning, där bland annat några av dessa saker stog med som intressekoll:

-Sjöjungfruar!

-Zip-line och mountainbike.

-Utforskande av vulkaner.

-Sportfiske.

-Beach volleyboll.

-Träffa infödingar.

Skapa juveler av pärlor och annat som simmarna hittar i havet.

Men som sagt, något av det är inte bekräftat av EA utan bara en undersökning. Men man vet ju aldrig? 

Källa

Av Fredrika - 13 januari 2013 00:48

Som några redan listat ut så finns det nu en liten omröstning i menyn! Den handlar om tävlingen, så det skulle vara jättebra om ni ville ta er tid och klicka in vad ni tycker! Tack! :)


Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards