spacesims

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Fredrika - 19 januari 2013 17:50

Jag började förra helgen på PGC-utmaningen (perfect genetics) och det har väl gått okej! Det är faktiskt ganska kul, antagligen också för att jag gillar att ha flera barn i sims!

   

Simmen jag startade med, som heter Cora, har ljus blått hår och rosa ögon!

 

Hon blev ganska snabbt gravid med en kille från stan, fast sen visade det sig att han redan hade en flickvän, så Cora blev ganska arg.

 

Cora fick i alla fall tvillingarna Jenna och Ebony. Men det var bara Ebony som hade fått Cora's ögonfärg, sen hade båda brunt hår.


 

Cora blev dock gravid kort där efter igen, med samma kille som hon nu är förlovad med, det blev en liten pojke som heter Declan och han fick faktiskt blått hår! Dock fick han bruna ögon som sin pappa.

       

Jenna och Ebony växte i alla fall upp och blev barn, så Cora anmälde Jenna till scouting och Ebony till balett.

 

Sen blev Cora gravid igen och fick en till pojke, han heter Scott och fick faktiskt både blått hår och rosa ögon (även om ögonen inte ser ut att vara rosa på bilden)!

 

Declan växte upp till barn och fick en ny hårfärg, hans låtsaskompis blev även verklig!

 

Cora bestämde även att det var dags att adoptera en hund, så de fick hem en liten valp (som jag inte kommer ihåg vad jag döpte).

Av Fredrika - 19 januari 2013 12:15

Ni börjar nog tröttna snart på mitt tjat om Let's play, men jag spelade faktiskt in igår, efter mycket om och men med flera olika program, så fungerade det till slut! Även om kvalitén inte kommer att vara den bästa och jag inte kan spela i fullskärmsläge, men det duger, om jag känner att jag vill fortsätta kommer jag köpa ett bättre program!

I alla fall, så kände jag att det dock inte blev så bra, jag visste inte riktigt vad jag ska säga och jag har typ missat en del saker (hehe), så idag ska jag göra om det! Sen kommer jag antagligen, ganska säkert, att lägga ut den! :)


 

Av Fredrika - 19 januari 2013 08:30

Jag har ju inte provat alla expansionspaket, men jag måste nog säga Leva livet! Jag gillar verkligen dem andra expansionspaketen också, men Leva livet tycker jag nog lite bättre om. Jag älskar nämligen att ha stora familjer i sims, jag gillar småbarnen, barnen och tonåringarna, och det blir så mycket roligare att spela med Leva livet. Alla saker man kan göra, leksakerna som följer med, kläder och ja allt! Även om jag faktiskt tycker att en del av det borde finnas med i grundspelet, menmen, i alla fall ett expansionspaket som man verkligen borde skaffa om man inte redan har det! :)

Bilder från min senaste familj som jag spelat en del med, allt med saker man kan göra i Leva livet!

         

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards