spacesims

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Fredrika - 20 januari 2013 19:49

Har ÄNTLIGEN skaffat mig Årstider!! Hittade det på Game för 248kr och började typ hoppa upp och ner i affären, och nu efter flera timmar svenska plugg tänker jag ägna hela kvällen åt att spela Sims!

 

Av Fredrika - 20 januari 2013 12:34

Igår kväll när jag spelade Sims så hörde jag en låt som jag kände igen som spelades i spelet, jag blev faktiskt förvånad. Jag har inte lyssnat så mycket på musiken i Sims 3 innan, men jag var tvungen att gå in och kolla vilka låtar som finns i spelet. Jag ska vara helt ärlig - jag satt och hoppa upp och ner på min stol, hittade faktiskt några jag kände igen. Och inte nog med det - ett utav mina favoritband's låtar är med, faktiskt två band, Bastille och Fun. (ni vet inte hur mycket jag älskar Bastille, wääh) Så jag letade upp låtarna och här är dem, förutom Bastille's låt som är blockat på simlish i Sverige, så jag tog originalet istället.



Av Fredrika - 20 januari 2013 08:30

Jag kan faktiskt inte riktigt komma på vad jag saknar i spelet just nu, jag har ju inte alla expansionspaket och prylpaket, så jag känner verkligen mig begränsad när jag möblerar. Men förutom det så kan jag inte komma på något som jag inte vet om att något utav spelen inte innehåller som jag saknar.

Något som jag är missnöjd över, dels så måste jag säga att jag tycker det är dåligt att det finns så mycket fina saker i Sims 3 Store som man inte får med i spelen. Sen är det sjukt dyrt att köpa det från Store, eller ja det mest av det i alla fall, det är en sak jag tycker är dålig. Har man bara grundspelet så finns det iprincip inga fina kläder eller hår, vilket jag tycker är dåligt.


 

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards