spacesims

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Fredrika - 22 januari 2013 13:45

Årets varmaste dagar är under sommaren, men det kan mycket väl komma både regn och åska. Låt dina simmar ordna ett poolparty - om de har en pool, besök sommarfestivalen eller bara slappa inomhus! På sommarfestivalen kan dina simmar tävla i ätartävlingen, få en spray-solbränna, ha vattenkrig, spela fotboll eller åka rollerblades.


Här kommer en massa bilder på min sim Leila under sommaren!

                   

Av Fredrika - 22 januari 2013 08:30

Det längsta som jag kommit till i generationer är generation 2, generation 3 var född och barn, men sen fick jag ominstallera mina spel så. Fast i min PGC så blir snart mina tonåringar vuxna, så det är nästan inne på generation 2! Har faktiskt skrivit om den första familjen i bloggen, som var min legacy-familj.


Den övre bilden är på simmen jag startade med, och bilden under är en utav de sista bilderna jag tog, som är min grundsims son som gifter sig!

   

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards