spacesims

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Fredrika - 3 februari 2013 15:58

Eftesom att jag tycker om er så mycket så bestämde jag mig för att göra en ny utlottning! Jag vet att 100 simpoints inte är jättemycket, men man kan faktiskt få en hel del fina saker. Alla kläder och hår kostar max 100 simpoints och det finns också möbler för 100 simpoints. Och om det finns t.ex ett klädesplagg för 50 simpoints och ett hår för 50 simpoints så kan du få båda, det får bara högst bli 100 simpoints!


Reglerna är enkla:

1.Kommentera att du är med, kom ihåg att om du inte har en blogg skriv med ditt namn på sims3 också!

2.För extra chans att vinna, skriv ett inlägg på din blogg där du lägger upp bilden här under (om ni inte kan kopiera, prova att print screen skärmen) och länkar till min blogg (till detta inlägget)!

3.Vinnaren dras den 28 februari klockan 12.00, så fram tills dess går det att anmäla sig!

Lycka till! :D

 


Av Fredrika - 3 februari 2013 14:30

 

Matthew växte upp till ett småbarn! Av någon anledning har han blått hår och rosa ögon, vilket är konstigt då båda hans föräldrar har brunt hår och bruna ögon!

Det var dags att lära Matthew alla saker han behöver kunna för en bra uppväxt! Hans papppa Francis lärde honom att  gå väldigt snabbt.

Carlise och Scott var på vårfestivalen och provade sin kärlek, det fick ett ganska högt resultat och Scott såg väldigt drömmande ut(??).

Francis jobbar en del men försöker att umågs så mycket han kan med sin son! Jag gav också Francis en lite makeover som ni kanske ser, det störde mig att han gick runt med en mössa hela tiden.


Jenna trivs bra som mamma och lärde Matthew att prata! Hon är föräldrarledig och umågs en hel del med sin son!

Av Fredrika - 3 februari 2013 12:00

En sim jag passade på att göra igår kväll! Tror jag ska flytta in henne i Sunlit Tides och låta henne skaffa familj och sånt!

         

Av Fredrika - 3 februari 2013 08:00

Jag älskar att skapa simmar, kan sitta hur länge som helst i CAS. Det händer att jag laddar ner simmar, men det är inte ofta. Jag brukar ju dela med mig av mina simmar till er! :)


En av mina senaste simmar, fast blev inte så nöjd faktiskt.

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards