spacesims

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Fredrika - 7 februari 2013 19:39

Charlise började jobba inom skolan, vilket hon tyckte var roligt!

 

Charlise hade födelsedag och blev vuxen, hon hamnade i en medelålderskris och ville ändra sitt utseende, så hon fick nya kläder och längre hår!

 

Charlise blev gravid! Så hon var ledig och passade på att meditera, dansa och äta en massa glass!

Scott tog bra hand om gravida Charlise och hon fick massage, även han verkade se fram emot en ny baby!

Damon, Dahlia och Dakota lekte en massa i Damon's rum!

Av Fredrika - 7 februari 2013 14:30

Jag tycker det är kul att spela med en familj i flera generationer (även om jag inte lyckats komma så långt i generationerna än). Det är kul att se hur simmarnas barn ser ut och vad de får för olika ansiktsdrag och sånt! Sen älskar jag ju att göra nya simmar också, men det blir inte alltid att jag spelar med alla simmar jag gör.


 

Av Fredrika - 7 februari 2013 12:30

Det har alltid funnits mer kläder till tjejsimmarna än till killsimmarna, men jag har hittat det här awesome klädpaketet, men en massa snygga saker till dina killsimmar! Bra kvalité och inga buggar o sånt! Ni hittar fler bilder på kläderna och länken till nerladdningen här!


 


Av Fredrika - 7 februari 2013 08:30

En ny sim jag gjorde igår, det var ju faktiskt ett tag sen jag la upp en ny sim! Edeline är ganska olik mina andra simmar, så jag hoppas ni gillar henne!

 




Vardag: Anubis, Kvällsnöjen | Badkläder: Ace Creators | Finkläder: Sims 3 Store, Grundspelet | Idrottskläder: Grundspelet | Pyjamas: Grundspelet | Ytterkläder: Årstider, Grundspelet |

Om ni saknar något av föremålen som hon har från spelen eller store kommer det ersättas med något annat, annars borde allt CC följa med!

 

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards