spacesims

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Fredrika - 23 februari 2013 19:04

Jag har jobbat med den här videon sen klockan 2 idag, så jag hoppas ni gillar den! Videon är mycket mörkare än vad det egentligen är i mitt spel, men det får vara så. Jag gjorde inget komplicerat och jag hade inte direkt en tanke när jag började skapa simmen. Men såhär kan det se ut när jag gör en sim i alla fall! Musiken är bara i 4 minuter, men det är på grund av alla copyright-grejer, detta var typ den enda låten jag hittade som passade in okej!

 


Såklart kan ni ladda ner henne! Ni hittar henne på mediafiere, här!


Av Fredrika - 23 februari 2013 13:00

Dagens nerladdningstips är detta fina linnet! Finns bara i package-format, ni hittar nerladdningslänken här!

Av Fredrika - 23 februari 2013 09:00

Cadmus (jag tror jag ska döpa om honom, haha...) flyttade in i huset!

Damon la ner en massa tid på arbetet och har jobbat sig upp till Ambulanssjukvårdare!

Dakota började att dejta Charlie, det spred sig såklart i stan och hennes arbetskollega blev sur, men det brydde sig inte Dakota om - inte Charlie heller för den delen!

Dahlia blev gravid!

 

Såklart berättade hon det direkt för Cadmus och för sin mamma, som båda blev väldigt glada!

 

Dahlia fick föräldrarledigt men skrev ändå lite på sin bok ibland. Jag gjorde också om ena väggen i hennes och Cadmus rum, var inte så nöjd med hur det såg ut innan.

Dakota blev tillsammans med Charlie!

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards