spacesims

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Fredrika - 25 februari 2013 19:16

Jag fick en kommentar innan om jag kunde skriva lite mer om hur simmarna i familjeträdet har dött och lite sånt. Då insåg jag även att jag inte direkt skrev något om det i mitt inlägg där jag visade familjeträdet, så nu tänkte jag göra det!



Generation 1 - Min grundsim, Cora Lavender, som ni kan se längst upp till vänster. Hon gifte sig med Nestor Bäckenhök (därför det gräsliga efternamnet) och båda två dog av ålder.


Generation 2 - Först har vi Jenna och Ebony, som var Coras första barn. Jenna gifte sig med Francis och fick sonen Matthew, Jenna lever fortfarande men eftersom att Francis var ganska många simsdagar äldre än Jenna så har han för ett tag sen gått bort av ålder.

Ebony blev tillsammans med en tjej som heter Millian, men var otrogon med en kille (som ni ser på bilden under) och tillsammans fick de tvillingarna Monique och Vivian. Ebony blev aldrig tillsammans med killen och Millian upptäckte nog att Ebony varit otrogen för hon gjorde slut med henne. Ebony dog för inte så längesen, av ålder, hennes dotter Monique är också, som ni kan se, död, jag vet dock inte hur hon dog. Men det var inte av ålder, för hon dog när hon var tonåring.

Sen har vi också Declan, som var Coras tredje barn. Han gifte sig med sin låtsaskompis Lilly och tillsammans har de dottern Christal.

Sist men inte minst i generation 2, så har vi Scott! Han gifte sig med Charlise och tillsammans har de fyra barn.

Deras första barn var trillingarna Dahlia, Dakota och Damon.

 

Generation 3 - Damon gifte sig med Lena och de väntar sitt första barn! Dahlia har gift sig med Cadmus och de har tillsammans sonen EthanDakota är tillsammans med Charlie, och så har vi Gabriella, som precis blivit ungdom!


I hushållet har jag just nu Dakota och Charlie, Damon och Lena, och Gabriella!

Jag hoppas det inte var alltför krångligt och att ni hängde med. De flesta av simmarna i familjen har alltså dött av ålder. Jag tror inte att det är så långt kvar tills Jenna, Declan och Lilly dör, för de har varit gamlingar ett tag. Även Scott och Charlie är åldringar, men de kommer förhoppningsvis leva ett tag till!

Av Fredrika - 25 februari 2013 13:00

 

Gabriella fyllde år, hon blev ungdom och bestämde sig för att byta hårfärg. Hon tog ett jobb inom vetenskapen!

 

Familjen ordnade en maskeradfest, och det är Gabriella på den övre bilden till vänster, men eftersom att mitt spel kraschade så gjorde jag henne annorlunda (tycker hon blev bättre). Så på den bilden så kan ni se hur hon såg ut innan, de allra första bilderna är så hon ser ut nu!

Dakota frågade ifall Charlie ville flytta in, och det ville han förstås!

 

Några dagar senare var det dags för bröllop! Här är Dahlia i sin fina brudklänning i regnet. För det började såklart regna precis när de skulle gifta sig, men de var lika glada för det!

     

Dahlia och Cadmus Filisofas (herregud, vilket fult namn, haha). Alla var glada och grät en massa! Sen flyttade Dahlia, Cadmus och Ethan ut.

Mitt i natten upptäckte Lena att hon var gravid och både hon och Damon ville ha en pojke!

Av Fredrika - 25 februari 2013 09:00

Dagens nerladdningstips är detta superfina håret! Ni hittar nerladdningslänken här!

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards