spacesims

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

PGC - Familjeträd & död

Av Fredrika - 25 februari 2013 19:16

Jag fick en kommentar innan om jag kunde skriva lite mer om hur simmarna i familjeträdet har dött och lite sånt. Då insåg jag även att jag inte direkt skrev något om det i mitt inlägg där jag visade familjeträdet, så nu tänkte jag göra det!



Generation 1 - Min grundsim, Cora Lavender, som ni kan se längst upp till vänster. Hon gifte sig med Nestor Bäckenhök (därför det gräsliga efternamnet) och båda två dog av ålder.


Generation 2 - Först har vi Jenna och Ebony, som var Coras första barn. Jenna gifte sig med Francis och fick sonen Matthew, Jenna lever fortfarande men eftersom att Francis var ganska många simsdagar äldre än Jenna så har han för ett tag sen gått bort av ålder.

Ebony blev tillsammans med en tjej som heter Millian, men var otrogon med en kille (som ni ser på bilden under) och tillsammans fick de tvillingarna Monique och Vivian. Ebony blev aldrig tillsammans med killen och Millian upptäckte nog att Ebony varit otrogen för hon gjorde slut med henne. Ebony dog för inte så längesen, av ålder, hennes dotter Monique är också, som ni kan se, död, jag vet dock inte hur hon dog. Men det var inte av ålder, för hon dog när hon var tonåring.

Sen har vi också Declan, som var Coras tredje barn. Han gifte sig med sin låtsaskompis Lilly och tillsammans har de dottern Christal.

Sist men inte minst i generation 2, så har vi Scott! Han gifte sig med Charlise och tillsammans har de fyra barn.

Deras första barn var trillingarna Dahlia, Dakota och Damon.

 

Generation 3 - Damon gifte sig med Lena och de väntar sitt första barn! Dahlia har gift sig med Cadmus och de har tillsammans sonen EthanDakota är tillsammans med Charlie, och så har vi Gabriella, som precis blivit ungdom!


I hushållet har jag just nu Dakota och Charlie, Damon och Lena, och Gabriella!

Jag hoppas det inte var alltför krångligt och att ni hängde med. De flesta av simmarna i familjen har alltså dött av ålder. Jag tror inte att det är så långt kvar tills Jenna, Declan och Lilly dör, för de har varit gamlingar ett tag. Även Scott och Charlie är åldringar, men de kommer förhoppningsvis leva ett tag till!

 
 
Ingen bild

Tilda

25 februari 2013 20:19

Gud va stort familjeträdet är! När jag läste att Monique dött i tonåren fick jag nästan rysningar! Förresten när kan det tänkas komma upp ett inlägg om Woohooern? :)

Fredrika

25 februari 2013 21:56

Just det! Det kan nog komma upp ett inlägg imorgon :)

 
FannyCecilia

FannyCecilia

25 februari 2013 21:34

Bra inlägg många igen kända anskiten. Tycker om din pgc mycket...

http://simsplanetn.bloggplatsen.se

Fredrika

25 februari 2013 21:57

Ja, många ansikten man känner igen! Vad roligt, det är kul att det är uppskattat :)

 
juliasims3

juliasims3

25 februari 2013 22:00

Jag gillade din idé och undrar om man får göra ett släkt träd själv på min pgc. Självklart kommer jag skriva att idén är helt och hållet från dig:)

http://www.juliasims3.bloggplatsen.se

Fredrika

25 februari 2013 22:25

Det är okej för mig! :)

 
Ingen bild

Myzan

26 februari 2013 07:26

åhh jag älskar din pgc familj den är jätte kul att läsa om också :)

Fredrika

26 februari 2013 12:20

Vad roligt att du tycker om den! :)

 
Fanny

Fanny

26 februari 2013 13:30

Ja, jag älskar också din PGC! Alltid kul med nya avsnitt och få se hur familjen växer. Du får gärna ett till familjeträd längre fram och beskrivning till det för kul att se :D

http://tstre.bloggplatsen.se

Fredrika

26 februari 2013 16:25

Det tänker jag helt klart göra! Ska dock se över om jag kan göra den på ett snyggare och enklare sätt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 17 mars 2013 16:00

Jag är lite halvt trött på bloggplatsen så jag har flyttat bloggen till blogg.se! Jag kommer inte att ta bort den här bloggen, ifall jag känner att jag vill komma tillbaka hit. Men jag tänkte testa blogg.se och se om jag gillar det bättre, bloggen dä...

Av Fredrika - 17 mars 2013 15:30

Har fått en del frågor om hur jag redigerar mina bilder, så nu tänkte jag berätta lite kort om det. Först och främst så redigerar jag mina bilder i Photoshop CS6, som är ett superbra redigeringsprogram! Det finns att köpa i affärer som säljer datorpr...

Av Fredrika - 17 mars 2013 13:00

  Evil boy Super douche  

Av Fredrika - 17 mars 2013 08:30

  Eftersom att det var så pass länge sen som jag skrev om min PGC så tänkte jag skriva lite kort om vad som hänt. Dahlia och Cadmus flyttade ut tillsammans med deras son Ethan. Kort där efter så fick Damon och Lena en son som fick namnet Isaiah. Ch...

Av Fredrika - 16 mars 2013 19:09

I want to reconcile the violence in your heartI want to recognise your beauty's not just a maskI want to exorcise the demons from your pastI want to satisfy the undisclosed desires in your heart   ...

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards