spacesims

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Fredrika - 3 mars 2013 23:14

Beställde Sovrum och badrumcdon idag för bara 79 spänn och jag får 1000 simpoints på köpet! Vilket betyder att jag får två simsspel + simpoints hem i brevlådan den kommande veckan! TAGGAD TJEJ! Så jag tänkte bara tipsa er, för cdon har megarea, så passa på att beställa ett Simsspel nu! :)


Av Fredrika - 3 mars 2013 14:00

[ÖPPEN]

Det verkar som en del är intresserade av önskesimmar! Därför tänkte jag börja med det, jag kommer först skriva ut några "regler" för vad som gäller så läs hela inlägget innan ni önskar en sim, tack! Detta eftersom jag inte vill att det blir några missförstånd eller liknande.


1. Jag lägger ner en del tid på att göra en sim och jag kommer endast göra simmarna när jag känner för det. Jag vet att det inte blir en "bra sim" om jag inte får sitta i lugn och ro när jag känner för det. Så om du har önskat en sim, så tjata inte om att den ska bli färdig, den kommer att bli det förr eller senare.

2. Precis som med alla simmar jag gör så får du inte ladda upp simmen någonstans och säga att det är du som gjort den. Du får heller inte använda den som en grundsim och ändra några småsaker och sen ladda upp den. Du får lov att ändra hur mycket du vill på simmen, men du får inte lägga upp simmen för nerladdning.



Här är vad du ska fylla i för din önskesim:

1. Namn, ålder, kön, kroppsform (t.ex atletisk, smal osv), hudfärg.

2. Ansiktsdrag, vill du att din sim ska ha ett mjukt ansikte med mjuka drag till exempel? Eller kanske smala ögon, spetsig näsa, smala läppar och markerade kindben.

3. Hårfärg, ögonfärg.

4. Stil, vill du till exempel ha en söt killsim som älskar stickade tröjor? Här får du även informera om du vill att din sim ska ha några speciella accessoarer som töjningar, tatueringar, piceringar, smycken, ärr (jag har smink som ser ut som ärr i ansiktet) osv.

5. Egenskaper, favoritmat, favoritfärg och favoritmusik.

6. Undertyp männsika, älva, vampyr, varulv, ande, spöke eller häxa?

7. Vilka expansions- och prylpaket du har.

8. Skriv gärna en liten biografi om simmen, så kan jag utgå från vad simmen kanske har varit med om eller hur simmen är.


Önska på!

Av Fredrika - 3 mars 2013 11:30

 

Denna tröjan hittar ni här, kräver att ni har Husdjur installerat.

Dessa snygga shorts hittar ni här!

 

Denna outfit hittar ni här!

 

Denna söta klänning hittar ni här!

 

Denna fina skjorta finner ni här!

Av Fredrika - 3 mars 2013 07:30

 

Sin allra första dag i Aurora Skies och Abrielle gick direkt och sökte jobb i militären, hon fick jobbet, det är inte mycket betalt, "men det är alltid en början" tänkte Abrielle. Sen bestämde hon sig för att ge sig ut och se vad det fanns att göra i Aurora Skies!

Gatorna i staden var ganska tomma, nu var det kanske inte så konstigt eftersom att klockan bara var 9 på morgonen. Inne i centrum låg där en del stora färgglada hus, lägenheter gissade Abrielle på. Samtidigt så låg skogen väldigt nära och inpå stan, det växte träd överallt! Vilket Abrielle tyckte var annorlunda jämför med Sunset Valley, som hon var van vid.

Abrielle besökte ett litet cafe i utkanten av centrum, där träffade hon en trevlig blond tjej! Som senare visade sig jobba på samma ställe som Abrielle, fast hon var anställd högre. De bytte nummer och tjejen lovade att visa Abrielle mer av staden någon dag!

Abrielle beslöt sig sedan för att bege sig till den lilla parken i stan, där träffade hon en annan blond tjej som berättade att hon var uppvuxen i Aurora Skies. Hon berättade också att detta var en liten stad där alla kände alla och hon hoppades att Abrielle skulle känna sig välkommen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards