spacesims

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

Universitets-simmarna

Av Fredrika - 6 mars 2013 17:08

Här är de fyra simmarna som jag kommer att prova Universitetsliv med! Iprincip allt de har på sig (kläder, hår o accessoarer) är från Universitetsliv som är proppat med en massa fina kläder och frisyrer! Här är ett inlägg om endast simmarna, lite bakgrundshistoria och deras egenskaper!


Sam, Lance, Lucy och Sheila!


Namn: Sheila Lin

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Klumpig, geni, datorsnille, socialt tafatt och fegis

Bakgrundshistoria: Sheila är uppvuxen i Sunset Valley där hon bott tillsammans med sin mamma och lillebror. Sheila har alltid haft ett stort intresse för serietidningar och tv/dator-spel. När hon var åtta år så lyckades hon samla ihop pengar till sitt allra första tv-spel och sen dess var hon fast! Men Sheila tycker också att det är intressant att veta hur teknikens alla saker fungerar och kan en massa om datorer. Hon har alltid varit lite blyg och kan ha lite svårt att prata med folk, men när hon hittar någon med samma intressen som hon kan hon prata med simmen i timmar!

Namn: Lucy Mason (tack sqlinda för namnet!)

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Avantgardist, konstnärlig, modig, upprorisk och kleptoman

Bakgrundshistoria: Lucy har inte haft den lättaste uppväxten, hennes mamma dog bara några månader efter att Lucy föddes och Lucys pappa började dricka. Lucys äldre bröder stack därifrån så fort de kunde, men Lucy som fortfarande var ett barn fick stanna hos sin aldrig nyktra pappa. Lucy undvek att vara hemma så mycket som möjligt och stal både mat och kläder för hennes pappa tog ju inte direkt hand om henne. En dag gick dock Lucys pappa för långt och kastade en tallrik i Lucys ansikte, därav hennes ärr vid munnen. Lucy stack hemifrån så fort hon fyllt 14 och har klarat sig själv än sålänge.

Namn: Lance Raven

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Neurotisk, dramatisk, oemotståndlig, snobb och ambitös

Bakgrundshistoria: Lance var enda barnet i familjen och blev därför extra bortskämd av hans rika föräldrar. Han är van vid att få som han vill och det finns alltid pengar på kreditkortet. Lance är dock trött på att leva på sina föräldrar och vill tjäna egna pengar, även om hans föräldrar skrattar honom i ansiktet. Så en dag packade han en väska och gick ner till sina föräldrar och sa "nu drar jag till universitet och pluggar, jag ska bli VD!" och sen gick han. Fast beslutsam om att lyckas i skolan.

Namn: Sam Lender

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Atletisk, ivrig, bra sinne för humor, festprisse och hetlevrad

Bakgrundshistoria: Sam är en schysst kille som gillar att ha kul. Han har alltid älskat att träna och drömmer om att kunna försörja sig som fotbollsspelare! Han har lite svårt att plugga och kan bli lite lat, men han tycker det ska bli superkul att börja på universitet. Kanske också för att han hört talas om de vilda festerna folk ordnar där?


Det var alla fyra! Jag hoppas ni gillar dem, för jag gör det i alla fall! De är väldigt olika men jag tror att alla kommer ha en rolig tid på universitetet!


 
 
Simsing.blogg.se

Simsing.blogg.se

6 mars 2013 18:49

Ska bli superkul att följa dem! :D

http://simsing.blogg.se

Fredrika

6 mars 2013 22:02

Kul att du tycker det! ^^

 
Ingen bild

Anonym

6 mars 2013 19:20

Vad fina dom var <3

Fredrika

6 mars 2013 22:03

Tack så mycket! :)

 
Ingen bild

A

6 mars 2013 19:30

Åh, vad fina alla är! Speciellt Lucy tycker jag! :)
Bara undrar vad "avantgardist" är för någon egenskap, kommer det med universitetsliv eller något annat?

Fredrika

6 mars 2013 22:03

Det är en egenskap som kommer med Universitetsliv och det är typ att simmen är lite extra duktig på graffiti och sånt! :)

 
Emilia

Emilia

7 mars 2013 12:56

Alla har de fina personligheter! Gillar Sheila mest. :)

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

Fredrika

7 mars 2013 12:58

Kul att du gillar henne! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 17 mars 2013 16:00

Jag är lite halvt trött på bloggplatsen så jag har flyttat bloggen till blogg.se! Jag kommer inte att ta bort den här bloggen, ifall jag känner att jag vill komma tillbaka hit. Men jag tänkte testa blogg.se och se om jag gillar det bättre, bloggen dä...

Av Fredrika - 17 mars 2013 15:30

Har fått en del frågor om hur jag redigerar mina bilder, så nu tänkte jag berätta lite kort om det. Först och främst så redigerar jag mina bilder i Photoshop CS6, som är ett superbra redigeringsprogram! Det finns att köpa i affärer som säljer datorpr...

Av Fredrika - 17 mars 2013 13:00

  Evil boy Super douche  

Av Fredrika - 17 mars 2013 08:30

  Eftersom att det var så pass länge sen som jag skrev om min PGC så tänkte jag skriva lite kort om vad som hänt. Dahlia och Cadmus flyttade ut tillsammans med deras son Ethan. Kort där efter så fick Damon och Lena en son som fick namnet Isaiah. Ch...

Av Fredrika - 16 mars 2013 19:09

I want to reconcile the violence in your heartI want to recognise your beauty's not just a maskI want to exorcise the demons from your pastI want to satisfy the undisclosed desires in your heart   ...

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards