spacesims

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Fredrika - 9 mars 2013 12:30

 

Det var dags för första lektionen på universitetet och alla fyra hade bråttom dit. Så de slängde på sina ryggsäckar och sprang till sina lektioner!

 

När lektionerna var slut så passade Lucy på att göra en markmålning, innan hon skulle springa vidare till nästa lektion!

Eftersom Lance inte hade fler lektioner den dagen så passade han på att prova sitt nya föremål som han har fått eftersom han läser företagskunskap.

 

Lucy kollade videor innan hon skulle lägga sig, det var tydligen väldigt roligt tyckte hon.

 

Sam provade sitt sklett som han fått eftersom han läser gymnastik. Han verkade lite skeptisk till det ibland, men antecknade det han såg.

 

Lucy steg upp tidigt på morgonen och ställde sig i pyjmas och klagade på olika saker i tv-rummet. Hennes rebell-kompisar hejade glatt på, medans de andra studenterna tittade lite undrande på henne.

Av Fredrika - 9 mars 2013 08:00

Jag har tänkt börja jobba med en ny design till bloggen, byta färg, byta header och fixa i menyn! Men jag tänkte höra om ni har några speciella önskemål? Speciellt till headern! Är det någon speciell sim ni vill se eller kanske något annat? Jag har i alla fall tänkt jobba med en vårigare design, så jag tror jag kommer jobba med pastellfärger, men vi får väl se! Så lämna gärna en kommentar, så blir jag superglad! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards