spacesims

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

PGC Generation 3 Del 31

Av Fredrika - 17 mars 2013 08:30


Eftersom att det var så pass länge sen som jag skrev om min PGC så tänkte jag skriva lite kort om vad som hänt. Dahlia och Cadmus flyttade ut tillsammans med deras son Ethan. Kort där efter så fick Damon och Lena en son som fick namnet Isaiah. Charlie och Dakota fick sitt första barn, sonen Hector. Gabriella har börjat dejta sin bästa kompis Spencer. Det är väl egentligen det som hänt!

 

Damon och Lena spenderar en massa tid med sonen Isaiah. Och han har snabbt lärt sig att både gå och prata!

 

Gabriella och Spencer umågs en del, men de har inte tagit sin realtion till djupare nivå.

 

Efter ett tag var det Hectors födelsedag och han blev ett småbarn! Han fick blått hår men gröna ögon, och det ser ut som att han kommer att likna sin pappa Charlie.

 

Charlie och Dakota gillar sina nya smartphones!

   

Charlie tyckte det var ett bra tillfälle och friade till en förvånad - men glad Dakota! De planerar inget stort, utan tänker nog gifta sig samtidigt som de har ett presentparty.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 17 mars 2013 16:00

Jag är lite halvt trött på bloggplatsen så jag har flyttat bloggen till blogg.se! Jag kommer inte att ta bort den här bloggen, ifall jag känner att jag vill komma tillbaka hit. Men jag tänkte testa blogg.se och se om jag gillar det bättre, bloggen dä...

Av Fredrika - 17 mars 2013 15:30

Har fått en del frågor om hur jag redigerar mina bilder, så nu tänkte jag berätta lite kort om det. Först och främst så redigerar jag mina bilder i Photoshop CS6, som är ett superbra redigeringsprogram! Det finns att köpa i affärer som säljer datorpr...

Av Fredrika - 17 mars 2013 13:00

  Evil boy Super douche  

Av Fredrika - 16 mars 2013 19:09

I want to reconcile the violence in your heartI want to recognise your beauty's not just a maskI want to exorcise the demons from your pastI want to satisfy the undisclosed desires in your heart   ...

Av Fredrika - 16 mars 2013 15:36

  Lance tappade sin mobiltelefon och skärmen sprack, men han fortsätter att använda den som vanligt. Luxy ordnade en demostration mot lamor, som blev en succé!     Lance som är oemotståndlig raggade på en nörd som bor i samma studenkorrido...

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen


Skapa flashcards