spacesims

Alla inlägg under mars 2013

Av Fredrika - 15 mars 2013 08:30

 

Dagens nerladdningstips är detta fina håret som Eternila gjort en retexture på! Ni hittar det här!

Av Fredrika - 14 mars 2013 17:00

Jag har drivit en här bloggen i några månader nu och det går uppåt (för det mesta)! Men för att bloggen ska bli ännu bättre så skulle jag bli superglad om ni hade tid och lust att svara på dessa frågor här nedanför!


1. Vad tycker ni allmänt om bloggen? Bra/dålig? Varför/varför inte?

2. Vad tycker ni om mina dagliga nerladdningstips? Är det något ni vill ha mer tips på/färre tips på?

3. Vad tycker ni om mina inlägg? Varför? Är det något ni vill läsa mer om, något som saknas osv?

4. Följer ni min blogg?


Väldigt tacksam för svar! :)


Av Fredrika - 14 mars 2013 14:46

Jag fick en fråga om Julies glugg, hur jag fick dit det. Det är som en sminkning som jag laddat ner, det fungerar precis som vanliga nerladdningar. Det är Editsim som gjort den och ni hittar nerladdningen här! Sen lägger ni bara in den i eran package-mapp, och ni hittar själva "tooth gap" under ansiktsmålningar/smink. En väldigt söt detalj tycker jag!


Av Fredrika - 14 mars 2013 12:45

   

Sam bestämde sig för att bjuda ut sin nya kompis på en dejt, så de besökte såklart sportfånarnas centrum - bowlinghallen!

   

Sen bestämde sig Sam för att det var nu eller aldrig och gav tjejen "en kyss i studens hetta" (eller något sånt). Hon såg först lite förvånad ut men sen kysste hon Sam tillbaka!

   

Så nu är de officiellt ett par! Såklart var de tvugna att ta en bild, man måste ju uppdatera på facebook, right? ;)

 

Jag hann inte spela längre och har inte spelat Sims på några dagar av några olika anledningar. I alla fall så fick ni en massa bilder på bara Sam och den här tjejen istället. Jag ska ta reda på vad hon heter OCH skriva upp det nästa gång jag spelar! :)

Av Fredrika - 14 mars 2013 08:30

Dagens nerladdningstips är dessa jackor för era par, såklart kan två killar ha varsin boyfriend och två tjejer ha var sin girlfriend! Jackorna är gjorda av Incoherent simming och ni hittar dem här!

Av Fredrika - 13 mars 2013 14:30

Den tredje önskesimmen är färdig, Julie Adams önskad av Emma! Jag hoppas du gillar henne, för själv är jag väldigt nöjd, men det kanske inte var såhär du hade tänkt dig? Jag hittade tyvärr ingen tatuering till handen som jag tyckte passade henne, jag hoppas det fungerar ändå. Hon finns tyvärr inte på exchange än, eftersom att det aldrig vill fungera för mig, men jag jobbar på det! Ni kan ladda ner henne från mediafire i alla fall, en länk hittar ni längst ner i inlägget.


 

Namn: Julie Adams

Ålder:Ungodm

Kön: Kvinna

Ansiktstyp: Mjuka ansiktsdrag
Hårfärg: Brunt med ljusa slingor

Ögonfärg: Gröna ögon
Stil: Hon har en modern stil
Egenskaper: Konstnärlig , bra på att kyssas , modig , god & bokmal
Undertyp: Männsika 
Biografi: Julie har alltid älskat kläder men hon brinner för att skriva. Hon drömmer om att bli jounarlist. Hon har alltid blivit berömd för hennes klädstil. Hon var det enda barnet så hennes föräldrar har alltdi haft tid för henne. Hon vill hitta sin drömman som hon kan leva livet ut med.

Vardagskläder|Finkläder|Pyjamas|Badkläder|Idrottsk
läder|Ytterkläder


Av Fredrika - 13 mars 2013 12:15

 

Sam ordnade en fest, av någon anledning kom polisen dit och arresterade en tjej och sen sprang de iväg(?). Både Lance och Sam festade loss, även om Lance kanske förtjänade det lite mer då han klarade av alla sina tentor galant. Sam, Lucy och Sheila (!!) blev inte godkända på sina tentor, antagligen för att det var på så dåligt humör när de skrev dem.

 

På festen träffade Sam en tjej (som jag som vanligt inte kommer ihåg vad hon heter), hon var också en sportfåne och de kom väldigt bra överens! När hon lämnade festen var hon och Sam kompisar, de hade även bytt mobilnummer.

 

Lance hade nog druckt för mycket juice för han gick och kysste Lucy, som såg en aning förvånad ut!

 

Lucy blev väldigt arg på stackars Lance och gav honom en utskällning. Så Lance bad om ursäkt och Lucy verkade acceptera den, så de pratade en liten stund efter det.

 

Lucy ställde sig och pratade, passande nog, om kärlek och relationer sen. Hon gillar att prata i megafonen och gör det ofta!

Av Fredrika - 13 mars 2013 08:00

Här har jag bara samlat ihop några tröjor jag hittat de senaste dagarna! Hoppas ni gillar dem, det är både tröjor för era manliga och kvinnliga simmar!

Alf jumpers

 

Die young outfits

 

Denim overshirt

 

Jack Frost Hoodie

OBEY Sweatshirts for Girls

Cropped Tee's

 

Jermy Scott Outfit

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards