spacesims

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Fredrika - 31 oktober 2012 11:45

Jag tycker att det är både roligt och inspirerande att kolla på personers "sims-klipp" av olika slag på youtube, och här är några tips på några kanaler jag följer! :)

 


Jasonmazda -otroligt duktig kille som bygger hus i sims 3 (husen han gjort finns också att ladda ner). Han visar det färdigbyggda huset och inte under tiden han bygger det, men det är väldigt fina hus han gör! 

EkolarasMagnum - det är säkert någon av er som sett något klipp från honom, i alla fall så gör han sims-serier i the sims 2, tycker han är riktigt duktig!

TheCurtisParadisShow - ännu en duktig kille som bygger the sims 3 hus, han har även filmat under tiden han bygger. Väldigt fräcka hus i alla fall!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards