spacesims

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Fredrika - 17 februari 2013 13:00

   

Jag har äntligen byggt klart hela huset, det är en del kvar att inreda så jag tänker inte visa er allt inne i huset än. Jag satt hur länge som helst igår och jobbade med huset, sen när jag flyttade in simmarna och ville att de skulle gå upp på övervåningen så stod de bara och skrek att de inte kunde komma dit. Jag fattade inte alls varför det inte gick och blev skitsur, så jag kollade runt i hela huset och insåg att jag inte satt in en trappa! SMART TJEJ! Så jag var tvungen att ändra om lite i huset och ta bort ett badrum så jag kunde få in en trappa, blä.

 

Här är systrarna i alla fall! Dakota och Dahlia, med vardagskläder och allt. I det NYA huset!

 

Obligatoriska närbilden på ansiktet! Tycker inte att de är så lika i dragen, men det är två fina simmar i alla fall!

Av Fredrika - 17 februari 2013 07:00

Jag tänkte bara informera er om lite saker, nu är det ju sportlov (yaay) dock ska jag inte ha så mycket lov. Jag ska nämligen iväg och praktisera på en tidning, och jag tror inte jag kommer ha så mycket tid över till att spela Sims de kommande dagarna, måndag till fredag typ. Jag vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer att ha över till något annat än mitt liv den här veckan. Men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera så bra som möjligt, men så vet ni i alla fall!

Jag ska även idag åka tåg i åtta timmar, men jag kan antagligen surfa via mitt mobilnät på tåget så det löser sig.


Coolaste familjen Rose.

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards