spacesims

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Fredrika - 26 december 2012 11:45

Okej, eftersom jag inte har fått in några anmälningar till min lilla tävling, så tänkte jag göra om det till en vanlig utlottning! Jag lottar alltså ut ett valfritt hår eller klädesplagg från Sims 3 store! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar om att du är med, ditt namn + ditt namn på sims3's hemsida! Sen kommer jag att dra vinnaren någon gång i början på januari, jag kommer bestämma ett mer exakt datum senare.

 

-Alltså du kommenterar detta inlägget, skriver "jag är med", ditt namn och/eller bloggadress + ditt namn på sims3's hemsida.

-Lägger du upp bilden här under i ett inlägg på din blogg så får du ditt namn skrivet på 2 lappar.

 

Och kom igen, vem vill inte vinna något litet ändå? Vem vet, jag gör kanske större tävlingar i framtiden! :)

 

 


Av Fredrika - 26 december 2012 09:30

Okej! Ingen har klagat på inläggen om min legacy-familj, så jag tänker fortsätta med det tills folk börjar klaga på det, om någon nu börjar göra det! I alla fall så har jag hunnit spela lite och det känns som det har hänt så mycket i den familjen, jag är inne på generation 2 nu. Harper är den simmen som är arving från Ofelia, så smånigom ska alla andra simmar flytta ut ur huset, förutom Harpers man Ezra och henes två barn! :)


 

Arvid och Lukas växte upp till barn! Herregud vad dem har växt fort :(

 

Här är deras rum! Grönt är skönt ju, heh.

 

Jag bestämde mig för att ge Henrick's flickvän My (som förövrigt har flyttat in i huset) en lite makeover! Jag bytte egentligen bara smink, hår och kläder, menmen! Hon var faktiskt redan en väldigt söt sim.

 

Hon var så söt så Henrick friade! Nej, men Henrick friade och My svarade ja, såklart!

Någon dag senare ordnade jag en bröllopsfest så de fick gifta sig!

   

Vilket Ezra inte verkade att gilla?

 

Harper verkade dock lite gladare, även fast hon ser läskigt ut på den här bilden...

 

Det var allt som hände sist jag spelade, och ja lämna gärna en kommentar om detta är något ni tycker är roligt! :)

Presentation

 

   

Fråga mig

54 besvarade frågor

Pågående i bloggen:


 

 

Följ bloggen

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Omröstning

Hur gammal är du?
 9 år eller under
 9-12 år
 12-15 år
 15-20 år
 20 år eller över

Senaste inläggen

Att tänka på

-Om du ska göra reklam för din blogg, gör det på ett snyggt sätt.

-Ställ gärna frågor, men om det inte rör inlägget fråga hellre i frågelådan.

-Var trevlig, mot mig och alla andra, om du inte gillar något kommentera det på ett moget och trevligt sätt.

-Det är inte okej att kopiera mina bilder eller texter. Bli gärna inspirerad men gör om det till ditt istället!

Annars är det bara att kommentera på! :)

Kategorier

Arkiv

Mina spel

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards